با لگو چه مي توان ساخت

لگو یکی از اسباب بازی های محبوب کودکان است که در مجموعه ها و مدل های مختلف طراحی و ارائه شده است. پس از دیدن لگوها ممکن است تعجب کرده باشید که چگونه با لگو بازی کنید یا با لگو چه بسازید؟ از آنجایی که این سازه های جذاب در اشکال مختلف تولید می شوند، بسیاری از مردم نمی دانند چگونه با آنها بازی کنند و فرزندان خود را با آنها سرگرم کنند. در این مقاله قصد داریم به سوال پرتکرار با لگو چه می توان ساخت پاسخ دهیم.

معرفی بازی لگو

همانطور که می دانید اسباب بازی های لگو یکی از محبوب ترین و سرگرم کننده ترین اسباب بازی های کودکان هستند. این اسباب بازی های فکری می توانند تاثیر مثبتی بر حافظه و تمرکز کودکان داشته باشند. به غیر از بچه ها، حتی بسیاری از بزرگسالان این بازی را برای بهبود تمرکز و دقت خود انتخاب می کنند.

چگونه می توان با لگو بازی کرد؟

برخی از آجرهای لگو به گونه ای طراحی شده اند که دارای چندین نقشه هستند و بازیکنان می توانند از آن برای ایجاد ساختمان های جالب با توجه به تخیل خود استفاده کنند. سایر لگوها نیز دارای راهنما هستند تا بازیکنان بتوانند به راحتی به اهداف مورد نظر خود برسند. با این حال، در بسیاری از موارد، مردم هنوز با یک سوال مهم روبرو هستند: یک لگو خوب برای بازی کردن چیست؟ در اینجا به ایده بازی با لگو در موقعیت های مختلف می پردازیم.

1- مدل های جدید بسازید

اگر نمی دانید چگونه با لگو بازی کنید، باید بگوییم که ساده ترین راه برای بازی با این اسباب بازی ساختن یک بنای تاریخی یا معروف به کمک قطعات لگو است. به عنوان مثال، می توانید به ساختمان های مختلفی مانند خانه، مدرسه، دانشگاه، استادیوم و غیره فکر کنید. ساده ترین راه این است که تصاویر مکان های مختلف را در گوگل جستجو کنید و بر اساس آنها تصاویر ساختمانی خود را ایجاد کنید.

2- از تخیل خود برای ایجاد مدل های جدید استفاده کنید

وقتی تصمیم گرفتید مدل های جدیدی بسازید که بتوانید با لگو بازی کنید و ساختار مورد نظرتان را مشخص کردید، می توانید برخی از قسمت ها را تغییر دهید و از مهارت های خود برای طراحی آن استفاده کنید.

به عنوان مثال، اگر برای خود یا فرزندتان لگو ماشین ها، لگو نینجاگو، لگو هری پاتر یا هر مدل دیگری خریده اید، می توانید هر بار که بازی می کنید برخی از چیدمان ها را تغییر دهید. هیچ محدودیتی برای تغییراتی که می توانید ایجاد کنید وجود ندارد و می توانید هر بار از یک مدل جدید استفاده کنید.

3- با استفاده از دانش فیزیک برج های قوی بسازید

وقتی از خود می‌پرسید با لگو چه بازی کنید، بدون شک رایج ترین بازی ای که به ذهن می رسد ساخت ساختمان های مختلف است. هر بار که ساختمان شما فرو می ریزد، باید به این فکر کنید که چگونه می توانید پایه برج خود را تقویت کنید تا بتوانید آن را بالاتر بسازید. در این صورت باید یک پایه پهن و محکم انتخاب کنید.

برای این کار می توانید از پایه های مربع استفاده کنید و همانطور که هر سطح را اضافه می کنید مطمئن شوید که پایه شما می تواند از برج پشتیبانی کند. هر بار که برج شما بلندتر می شود، می توانید از کاشی های همسان برای جذابیت بیشتر استفاده کنید. شما می توانید این بازی را با دوستان خود انجام دهید و یک بازی رقابتی بسازید.

4- شخصیت های مورد علاقه خود را با شخصیت های بازی لگو بسازید

اگر از خود می پرسید چگونه با لگو بازی کنید، می توانید شروع به ایجاد شخصیت های کارتونی مورد علاقه خود کنید. انواع مختلف لگو این به شما امکان می دهد از هر قسمت برای ایجاد شخصیت های مختلف مانند دایناسورها یا ابرقهرمانان استفاده کنید. اگر به این موارد علاقه دارید ما تعداد زیادی آجر لگو مانند لگو دایناسورها، لگو پارک ژوراسیک، لگو مارول، لگو اسپایدرمن و غیره را برای شما داریم.

همانطور که قبلا گفته شد، این روزها لگوها در مدل های مختلف در بازار موجود هستند و می توانید شخصیت های کارتونی زیادی را در بین آنها ببینید. به همین دلیل ممکن است شخصیت مورد نظر شما نیز در بازار موجود باشد.

 

۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.