بيوگرافي ميثم شكري ساز كارآفرين جوان

بيوگرافي ميثم  شكري ساز كارآفرين جوان

 

: دكتر شكري ساز دري داراي مدرك ليسانس مهندسي صنايع با تخصص توليدات صنعتي، MBA مديريت از دانشگاه آشتن بايس آلمان و دانشگاه امير كبير تهران و دكتراي كارآفريني است.

بيوگرافي ميثم شكري  ساز كارآفرين جوان

بيوگرافي ميثم شكري  ساز

 

    دكتر ميثم شكري ساز آموزش را يكي از موتورهاي رشد مي داند و بسياري از فعاليت هاي خود را در اين راستا سامان داده است. دوره هاي آموزشي نيز با هدف ارائه جديدترين آموزش ها به جوانان برگزار مي شود.

 

بيوگرافي ميثم شكري  ساز كارآفرين جوان

دكتر ميثم شكري ساز در سال 1365 در شهر اصفهان به دنيا آمد. وي داراي مدرك دكتري كارآفريني است و عمده فعاليت هاي وي در همين زمينه يعني كارآفريني و مديريت است.

 

يكي از مهمترين دستاوردهاي دكتر شكري ساز دريافت دوبار تنديس اين كارآفرين است. در ادامه با اين جوان كارآفرين و برخي از فعاليت هاي او آشنا مي شويم:

 

سوابق تحصيلي ميثم شكري  ساز

 

دكتر شكري ساز دري داراي مدرك ليسانس مهندسي صنايع با تخصص توليد صنعتي، MBA مديريت از دانشگاه آشتن بايس آلمان و دانشگاه امير كبير تهران و دكتراي كارآفريني است.

البته اطلاعات كامل ميثم شكاريساز را در https://www.beytoote.com/news/economy-news/biography1-meisam-shekarisaz.html مطالعه كنيد.

شايد دليل موفقيت دكتر شكري ساز در عرصه كارآفريني تحصيلات ايشان در رشته مديريت و كارآفريني و دوران جواني ايشان باشد. آشنايي با مشكلات و دغدغه هاي جوانان و برخورداري آنان از دانش و مهارت هاي مورد نياز او، او را در عرصه كارآفريني پيشگام ساخت.

انتخاب به عنوان بهترين مدير فناوري اطلاعات كشور در سال 1396 و دريافت تنديس حقوق مصرف كننده به مدت 3 سال متوالي از ديگر دستاوردهاي دكتر شكري ساز مي باشد.

دكتر شكري ساز همچنين داراي سوابق تحصيلي در بسياري از مراكز آموزشي و سمينارها مي باشد. موضوعاتي مانند مديريت، بازاريابي، مشاوره كسب و كار، كارآفريني، مشتري مداري و ... از مهمترين دوره هاي ارائه شده در كلاس هاي ميثم شكري ساز مي باشد.

 

علايق اجتماعي ميثم شكري ساز

 

يكي از موضوعاتي كه دكتر شكري ساز بارها درباره آن صحبت كرده و نگران آن است، وضعيت اقتصادي و بيكاري جوانان است. او از وضعيت جوانان در جامعه امروزي آگاهي كامل دارد و در جهت بهبود وضعيت اين قشر قدم هاي بلندي برداشته است.

دكتر شكري ساز هم اكنون مديرعامل يك شركت بزرگ در ايران است و تاكنون براي بيش از 500 نفر به صورت مستقيم و غير مستقيم شغل ايجاد كرده است.

در واقع اين مدير جوان كارآفريني را به صورت عملي درآورده و با اجراي آن در جامعه و بازار كار باعث كارآفريني و اشتغال زايي شده است.

 

دكتر شكري ساز روحيه يادگيري و آموزش بالايي دارد و همواره بر لزوم يادگيري، آموزش و انتقال اطلاعات و تجربيات تاكيد دارد. برنامه ريزي و هدف گذاري از ديگر ويژگي هايي است كه اين مدير جوان به آن اهميت مي دهد و آن را پرورش مي دهد.

 

همه مي دانيم كه برنامه ريزي يكي از اصول انجام كارهاست و بسيار مهم است. كارگاه هدف گذاري يكي از مهمترين كارگاه هاي آموزشي ميثم شكري ساز است كه در آن جديدترين و كاربردي ترين روش هاي برنامه ريزي و هدف گذاري به متقاضيان آموزش داده مي شود.

 

جواناني كه مايل به فعاليت در زمينه هاي مديريت، كارآفريني، بازاريابي، بازرگاني و آموزش هستند مي توانند ميثم شكري ساز را به عنوان الگوي آموزشي انتخاب كنند. دوره هاي ميثم شكري ساز با موضوعات مختلفي برگزار مي شود و اين دوره ها مخاطبان خاص خود را دارند.

 

درس هاي هدف گذاري، برنامه ريزي، موفقيت، فروش و بازاريابي تنها گوشه اي از دوره هاي آموزشي دكتر شكري ساز است.

 

دكتر ميثم شكري ساز آموزش را يكي از محرك هاي قدرتمند رشد و توسعه مي داند و بسياري از فعاليت هاي خود را در اين راستا سامان داده است. دوره هاي آموزشي در اين راستا با هدف انتقال آخرين آموزش ها و تجربيات به جوانان برگزار مي شود.

كلاس هايي كه در آن آخرين تجربيات دكتر شكري ساز با جديدترين تمرينات به شركت كنندگان منتقل مي شود.

ميثم شكري ساز كيست و چطور در اوج جواني به موفقيت رسيد؟

 

اين مدير موفق جواني است كه با تكيه بر مهارت ها و توانايي هاي خود و تمركز بر تحصيل به موفقيت هاي بسياري در عرصه هاي مختلف از جمله كارآفريني و مديريت دست يافته است.

اين مدير جوان بدون پشتوانه مالي و سازماني با دست خالي وارد اين عرصه شد و با تلاش خود به دستاوردها و موفقيت هاي بسياري دست يافت. موضوعي كه امروزه بسياري از افراد فكر مي كنند امكان پذير نيست و براي رسيدن به هدف بايد حمايت مالي قابل توجهي داشت.

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.