موسسه كنكور آسان است

موسسه كنكور آسان است

يكي از بزرگترين معضلات دانش اموزان عبور كردن از سد بزرگي به نام كنكور است. هرچه به زمان رسيدن كنكور نزديك تر مي شويم استرس و اضطراب در ميان دانش اموزان بيشتر مي شود. اكثر دانش اموزان ساعت هاي زيادي را صرف كلاس هاي اموزش كنكور مي كنند و اميد دارند تا با اين اموزش ها بتوانند رتبه خوبي بدست اورند. هر چند از نظر بعضي نيز كنكور آسان است و فقط بايد راه درست درس خواندن را يافت.

چيزي كه اينجا حائز اهميت است، انتخاب درست موسسه آموزشي و استادي است كه بتواند به بهترين شيوه درس را به دانش اموز آموزش دهد. اگر استادي را انتخاب كنيد كه از هر لحاظ شايسته تر و برتر باشد، مي توانيد در اين رقابت سخت پيروز ميدان باشيد.

موسسه كنكور اسان است سابقه اي طولاني در كلاس هاي تست زني و اموزش كنكور دارد. اين موسسه يكي از محبوب ترين موسسات اموزشي ميان دانش اموزان مي باشد. اين موسسه كار خود را در اوايل دهه هفتاد اغاز كرده و تا كنون مجموعه اي از مجرب ترين اساتيد را جمع آوري كرده است.

 

 

امير مسعودي

با وجود سخت تر شدن سال به سال كنكور، براي به دست آوردن بهترين نتيجه لازم است يك جزوه خوب و يك استاد بهتر داشته باشيد. رياضي و فيزيك يكي از درس هايي هست كه بالاتر زدن درصد آن ميتواند كمك شاياني به رتبه اي كه بدست خواهيد اورد، كند. درس رياضي و فيزيك يكي از درس هايي است كه هم براي رشته رياضي مهم محسوب مي شود هم براي رشته تجربي. در واقع رياضي و فيزيك در رتبه كنكور هر دو رشته تاثير دارد. بنابراين براي آنكه بتوانيد پاسخ بهتري در درصد زدن رياضي و فيزيك داشته باشيد، كافيست به جزوه هاي مهندس امير مسعودي نگاهي بياندازيد.

 امير مسعودي يكي از بهترين اساتيد رياضي و فيزيك در طول سال هاي اخير بوده است. جزوه ارائه شده توسط امير مسعودي يكي از كاملترين جزواتي است كه مي تواند به پيشرفت شما در رياضي و فيزيك كمك كند.

 

 

رشته رياضي و فيزيك براي كنكور

همانطور كه مي دانيد سوالات رياضي و فيزيك مي توانند ساده، تركيبي يا حتي خلاقانه و مفهومي باشند. سوالات ساده به راحتي قابل حل هستند، سوال هاي تركيبي كمي كار را دشوار مي كنند. مشكل از انجا شروع مي شود كه پاي سوالات خلاقانه يا مفهومي به ميان مي ايد.

اكثر دانش آموزان با حل كردن سوالات خلاقانه يا مفهومي مشكل دارند. يا حل كردن چنين سوال هايي زمان زيادي را از ان ها تلف مي كند. در كنكور، هر ثانيه از زمان اهميت دارد. اينكه دانش اموز سوال هاي اول رياضي و فيزيك را چطور حل كند بر روي اعتماد به نفس و اعصاب دانش اموز نيز تاثير مستقيمي دارد. اگر روي سوال ها زمان زيادي را از دست بدهيد، دچار استرس خواهيد شد و به طبع بقيه كنكورتان نيز تحت تاثير اين استرس قرار خواهد گرفت.

با دنبال كردن مجموعه هاي تدريس استاد امير مسعودي شما مي توانيد با تكنيك هاي جديد سرعتي آشنا شويد و با جمله كنكور آسان است آشنا شويد. با آرامش خاطر سر جلسه كنكور حضور يابيد، سوال هاي رياضي و فيزيك را با اطمينان خاطر بزنيد و مطمئن باشيد كه كمترين ميزان اشتباه را خواهيد داشت.

 

اوج يادگيري

سوالات كنكور هر سال براي هر درسي سخت تر و مفهومي تر مي شود. همين امر موجب مي شود هر ساله شركت كنندگان كنكور درصدهايي متغير با سال هاي قبل داشته باشند. ممكن است دانش اموز در طول سال جزوه ها را بارها مرور كند اما باز هم به درصد بالايي دست پيدا نكند.

در اين صورت اين سوال براي دانش اموز پيش مي آيد كه مشكل از كجاست؟

فقط كافيست به تكنيك هاي درست براي خواندن مفهومي درس پي ببريد. مهم ترين اصل تكنيك مطالعه شماست كه مي تواند به شما كمك كند درصد بالايي را در درس رياضي و فيزيك بدست آوريد.

با تدريس و لوح هاي فشرده اوج يادگيري مي توانيد بهترين نتيجه را بدست آوريد. اگر دنبال منابع خوب، كافي و كامل هستيد، اموزش هاي فوق العاده امير مسعودي را از دست ندهيد.

كنكور آسان است، فقط كافيست تا استاد برتر را كنار خود داشته باشيد.

لوح هاي فشرده آموزشي اوج يادگيري مجموعه كاملي از رياضي و فيزيك سال دهم تا سال دوازدهم هستند.

در كنكور آسان است شما مي توانيد:

  •  انواع تست
  • خودآزمايي
  • نكات كليدي
  • بخش هاي مهم

 

c2_95nn.jpg

 

و هرچيزي كه در مورد رياضي و فيزيك لازم است را به خوبي ياد بگيريد. تكنيك هاي تست زني به شما كمك مي كنند كه در حين آزمون سراسري، با بيشترين سرعت جواب تست ها را پيدا كنيد. اين تكنيك ها موجب صرفه جويي در وقت شما مي شوند. ميزان اشتباهات شما را كاهش مي دهند و به شما كمك مي كنند درصد بالايي را در رياضي و فيزيك بدست بياوريد.

فقط كافيست به تدريس امير مسعودي اعتماد كنيد. در لوح هاي فشرده اوج يادگيري ، بهترين تكنيك هاي تست زني در اختيار شما قرار ميگيرد.

 

امير مسعودي كيست؟ و چه امتيازاتي را در كارنامه خود دارد؟

مهندس امير مسعودي مدرك مهندسي رياضي و فيزيك خود را از دانشگاه اصفهان گرفته است. امير مسعودي يكي از مجرب ترين و مطرح ترين اساتيد رياضي و فيزيك در ايران است. از ساير افتخارات او اول شدن در المپياد رياضي و فيزيك كشور است.  او خالق تكنيك هاي خاص خود مي باشد كه در هيچ جاي ديگري نمونه ندارد. استفاده از آموزش هاي مهندس مسعودي  به شما كمك مي كند تا گزينه هاي درست در تست زني را با اطمينان خاطر انتخاب كنيد.  امير مسعودي يكي از قديمي ترين مشاورين گاج براي طراحي تست هاي رياضي و فيزيك مي باشد.

 

كنكور آسان است يكي از اولين موسسه هاي كنكوري و پيشگام در حوزه آموزش كنكور مي باشد. اين موسسه براي پيشرفت دانش آموزان، ارائه بهترين كيفيت آموزش، بالا بردن سطح پيشرفت درسي، صرفه جويي در زمان دانش آموزان، اقدام به توليد لوح هاي فشرده اموزش درسي كرده است تا دان شاموزان در سراسر كشور دسترسي كافي به اين آموزش ها داشته باشند.

كنكور آسان است شرايطي را پديد آورده كه دانش آموزان حتي در روستاها با امكانات كم هم قادر به تهيه اين اموزش ها باشند و از درس ها عقب نمانند. درس رياضي و فيزيك را با كنكور آسان است ياد بگيريد و مهارت هاي خود را بهبود بخشيد. استاد امير مسعودي گام به گام همراه شما بوده و به شما كمك خواهد كرد تا در كنكوري كه پيش رو داريد بهترين نتيجه ممكن را بدست آوريد.

 

 

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.