فال روز سه شنبه ۴ دي ۹۷ براي متولدين تمام ماه ها | فال امروز

فال روز سه شنبه 4 دي 97 براي متولدين تمام ماه ها

 منبع : سايت  delna.ir

 

  • فال روز سه شنبه 4 دي 97 براي متولدين تمام ماه ها

    گاهي يك فال ميتواند آينده شما را تغيير دهد شايد فال امروز شما يعني ۴ دي ۹۷ كاملا مطابق با ستاره اقبال شما باشد و اخباري را به شما منتقل كند كه واقعاً براي شما مفيد بوده و مي‌تواند فرداي شما را متحول سازد ولي در برخي مواقع نيز ممكن است اين فال آينده شما را به صورت درست پيش بيني نكند ولي به هر حال خواندن فال روزانه خالي از لطف نيست و خواندن آن را به شما نيز پيشنهاد مي‌كنيم. فال روزانه خود را از مجله دلنا مطالعه كنيد

    فال ۴ دي ۹۷ براي فروردين ماه 

    امروز كاملاً آمادگي داريد كه يك ترانه و آهنگ عاشقانه را در ميان جمع بخوانيد، اما اگر شما با صداي بلند بخوانيد، حتي زيباترين ترانه‌هاي عاشقانه نيز شعارگونه به نظر مي‌رسند. خيالهاي زيبا داشتن قابل تحسين است، اما به ياد داشته باشيد كه لزومي ندارد آن را به حد افراط برسانيد.مطمئن باش به مقصود خواهي رسيد.شك نداشته باش خودت مي داني كه هدفت را شناخته اي و در چه راهي قدم مي گذاري و به خود عتماد داري و همين خيلي كمكت مي كند. دام ها را گشوده و از قفس چون باد فرار كرده اي تا براي مرادت تلاش كن. مردم تو را تحسين مي كنند و همگان دوستت دارند.

    فال ۴ دي ۹۷ براي ارديبهشت ماه 

    شخصي اخيرا به شما ابراز احساسات كرده، كه الان نوبت بحث درباره آن است. درست است كه هدف شما سرگرمي نيست، اما شما اگر با سياست هستيد، بايد از درگيري پرهيز كنيد. به ياد داشته باشيد كه نمي‌توانيد سرتان را زير برف پنهان كنيد. بايد سعي كنيد كه ميان اين انكارها و خودداري‌ها، به دنبال يافتن يك راه حل دوستانه باشيد كه اگر موفق شديد، يك پيشرفت اساسي براي شما به وجود خواهد آمد.

    فال ۴ دي ۹۷ براي خرداد ماه 

    فال روز متولدين ارديبهشت:‌ امروز برايتان سخت است كه خط و خطوطي كه براي برنامه ريزي درباره آينده لازم داريد را رسم كنيد. شما ايده‌هاي بزرگي درباره انچه كه مي خواهيد انجام دهيد داريد كه باعث مي شود كنترل اشتياق و شور و شوق خودرا از دست بدهيد. باوجود اينكه همه ي چيز خوب بنظر ميرسد،‌ اما مشكل از اين جا ناشي مي شود كه شما درمي‌يابيد كه ممكن است اهداف خودرا از دست بدهيد. اگر بخواهيد خودرا وادار به كاري كنيد، اين كار نمي تواند شما را موفق كند، شايد بهتر باشد كه آسوده باشيد و استراحت كنيد.

    فال ۴ دي ۹۷ براي تير ماه 

    فال روز متولدين خرداد: باوجود اينكه اينروزها درباره تعطيلات آينده فكرمي‌كنيد، كمبود وقت يا پول باعث ميشود كه از برنامه‌هايي كه براي خود درنظر گرفته بوديد صرف نظر كنيد. سياره حاكم شما عطارد در حال بازگشت به نشان شما است و امروز با مريخ مدعي اتصال پيدا مي‌كند و بشما نشان ميدهد كه اين اميدواري شما ميتواند بهترين‌ها را براي شما به ارمغان بياورد. به هرحال،‌ شما مي توانيد بر اوج هر چيزي بايستيد اگر به ياد بياوريد كه اين حالت خيلي كوتاه تراز هميشه است و اين را بدانيد كه از دست دادن تعادل تان باعث نميشود كه بتوانيد زودتر به روياي رسيدن به تعطيلات برسيد.

    فال ۴ دي ۹۷ براي مرداد ماه 

    فال روز متولدين شهريور: گرچه شما ممكن است اعتقاد داشته باشيد كه بسيار روي كارتان تمركز داريد،‌ اما اكنون واقعا زمان سختي داريد كه از داشتن برنامه‌هاي هيجان آوري كه با دوستان يا همكارنتان ميتوانيد داشته باشيد، پيشگيري مي‌كند. در حقيقت، تمايل شما براي ايده‌هاي ظالمانه ميتواند واقعا بازتابي از خستگي‌هاي اخير شما باشد كه با آن مواجه بوده‌ايد. بيخود وانمود نكنيد چيزي كه واقعا در وضعيت خوبي ندارد، خوب پيش ميرود. به دنبال راه‌هايي باشيد كه شما را از كارهاي تكراري رها كرده و براي تغيير هم كه شده بعضي كارها رابه طرز متفاوتي انجام دهيد.

    فال ۴ دي ۹۷ براي شهريور ماه 

    فال روز متولدين آبان: شما وسوسه شده‌ايد كه فرصت تجربه يك عشق و يا يك رابطه شناور را بدون توجه به اثر متقابل آن رها كنيد. حتي اگر نگران اين باشيد كه درد عاطفي ناشي ازآن را تجربه كنيد، اما بسيار بارزش تر است كه بر ترس‌هاي خود غلبه كرده و ريسك كنيد. سكوتي كه از بي ميلي شما براي شريك شدن ناشي ميشود در نهايت بسيار دردناك تر خواهد شد و بايد تصميمي بگيريد كه براي اصلاح آن كاري كنيد.

    فال ۴ دي ۹۷ براي مهر ماه 

    شما مي توانيد بدون اينكه تلاش زيادي براي پنهان كردن احساسات تان كنيد اين كار را براحتي انجام دهيد و احساسات خود را در دل تان نگه داريد. شما حتي نيازي نداريد كه لباس مبدل يا ماسك بر چهره بگذاريد. هر طور كه شما خودتان را ببينيد، ديگران نيز همانطور شما را خواهند ديد. شما مشغولتر و گرفتارتر از هميشه به نظر مي رسيد و اين به شما كمك مي كند تا كار اضافي انجام ندهيد. به جاي اينكه هاله اي از خيالات واهي در اطراف خود ايجاد كنيد، حد و مرزي براي خود ايجاد كنيد و آن را به ديگران منتقل كنيد؛ برايشان توضيح دهيد كه چه كاري را مي توانيد انجام دهيد و چه كاري را نمي توانيد!

    فال ۴ دي ۹۷ براي آبان ماه 

    امروز شما در تعجب هستيد كه چطور همه ناگهان به شدت تغيير جهت داده و اينقدر جدي و يا احساساتي شده اند. اين اتفاق را به عنوان نشانه اي در نظر بگيريد كه مي خواهد به شما نشان دهد آدم ها مي توانند تغيير كنند و هر كسي آزاد است كه راه زندگي اش را خودش انتخاب كند. امروز شما با شور و هيجان تمام آماده ايد تا هر كاري را آغاز كنيد و در ابتداي كار خيلي هم خوب پيش مي رويد، اما علاقه چنداني به تكميل كارهايي كه شروع مي كنيد نخواهيد داشت. بهتر است تا جاي ممكن سر خودتان را با كارهاي خيلي زياد كه بعدا حوصله انجامشان را نخواهيد داشت شلوغ نكنيد.

    فال ۴ دي ۹۷ براي آذر ماه 

    سخت است كه امروز گام استواري در محل كار برداريد و سپس آن راه را ادامه دهيد. در عوض ممكن است اول كارهاي زيادي انجام دهيدولي در آن زمان بدون اينكه پيشرفتي حاصل كنيد درجا مي‌زنيد. اگر اين چرخه متناوب در تمام روز ادامه داشت ريتم خودش را بدست خواهد آورد. به جاي تلاش براي تغيير اين روند فقط زماني را كه داريد براي تفكر درباره تلاش هاي پي در پي هدر مي‌دهيد كاهش دهيد.

    فال ۴ دي ۹۷ براي دي ماه 

    شما حس ششم و بصيرت فوق العاده اي داريد كه گاهي ديگران را دچار حيرت مي كند و حتي بعضي ها شايد فكر كنند كه از عالم غيب چيزهايي به شما الهام مي شوند! با اين حال، خودتان خوب مي دانيد كه خبري از وحي يا جادو نيست و اين بينش شما فقط از توجه زيادي كه به اطرافتان داريد، خلاقيت ذاتي و حس ششم قويتان سرچشمه مي گيرد. در هر صورت، اگر مي توانيد و وقش را داريد، مثل هميشه با اين توانايي خود به ديگران كمك كنيد. همه شما را به عنوان شخصي كه نصيحت ها و پيشنهادهاي خيلي خوبي مي كند مي شناسند و به حرفتان گوش خواهند كرد، پس مواظب حرف هايي كه مي زنيد باشيد!

    فال ۴ دي ۹۷ براي بهمن ماه 

    امروز حال و هواي خاصي دارد كه باعث شده است احساس بيخيالي كودكانه اي شما را در بگيرد و خوب، راستش را بخواهيد هيچ اشكالي هم ندارد! شما اين اواخر به سختي و خيلي بيشتر از حد معمول كار كرده ايد و حالا نياز داريد كمي به خودتان استراحت بدهيد و از فشارهايي كه در اين مدت به شما وارد شده اند رها شويد. امروز از آن روزهايي است كه بايد با بيخيالي و سرخوشي در خيابان ها قدم بزنيد. در واقع تنها شما نيستيد كه چنين حس خوبي دارد، اين احساس مثبت مسري است و هر كسي كه از كنار شما رد شود هم به آن دچار خواهد شد! امروز روز خوبي براي كار كردن نيست، تا مي توانيد خوش بگذرانيد!

    فال ۴ دي ۹۷ براي اسفند ماه 

    امروز براي شما يك روز رويايي و با نيازهاي عاطفي شما در هماهنگي كامل خواهد بود. تمركز روي كارهاي روزمره و وظايفي كه به عهده تان گذاشته شده اند براي شما دشوار خواهد بود و تمام مدت در دنياي خيال و رويا سير خواهيد كرد. به جاي مقاومت بهتر است خودتان را با حال و هواي امروز هماهنگ كنيد و تسليم روياهايتان شويد. چيزهايي كه در ذهنتان مي گذرد را در دفتر خاطرات خود بنويسيد يا كمي در هواي آزاد قدم بزنيد و در خيال هاي خود غرق شويد. خاطرات دوران كودكي امروز شما را به خود درگير خواهند كرد و به احتمال زياد به سراغ آلبوم ها و فيلم هاي دوران كودكي خود خواهيد رفت.

ماه‌های میلادی به دوازده ماه تقسیم شده‌اند و هر کدام از این ماه‌ها دارای تعداد روز متفاوتی هستند. این دوازده ماه شامل ژانویه، فوریه، مارس، آوریل، مه، ژوئن، ژوئیه، اوت، سپتامبر، اکتبر، نوامبر و دسامبر می‌شوند. برخی از این ماه‌ها 31 روزه و برخی دیگر 30 روزه هستند، به جز فوریه که در سال‌های عادی 28 روزه و در سال‌های کبیسه 29 روزه است. این تقسیم‌بندی بر اساس تقویم میلادی انجام شده و در بسیاری از کشورها به عنوان تقویم رسمی استفاده می‌شود.

 

ماه‌های میلادی علاوه بر تقسیم به دوره‌های زمانی، هرکدام نیز به نمادها و رویدادهای خاصی مرتبط هستند. عناصر طبیعی و اقلیم‌های مختلف نیز در هر ماه تأثیرگذار هستند و براساس این ماه‌ها فصول سال تعیین می‌شوند. این تقسیم‌بندی زمانی به کمک ادارات، سازمان‌ها و افراد در برنامه‌ریزی رویدادها و فعالیت‌های مختلف از جمله تعطیلات، جشن‌ها و مراسم مذهبی مفید است.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.